- Home
- ▸
- Pour communiquer avec nous
Communiquer avec nous
Pour envoyer un message ou une question à l’ACB, veuillez utiliser le formulaire ci‑dessous.
Notre équipe

Krista Scaldwell
Interim President
Krista is a senior communications and public affairs executive with extensive expertise in pharmaceuticals, consumer packaged goods and financial services with more than 12 years of operating committee experience in progressively senior roles at leading Fortune 500 companies. With over 8 years with government and not-for-profit organizations and international experience in leadership roles in Canada, USA and Latin America, Krista’s industry expertise upholds CBA’s mission and vision.
In 2020 Krista was named one of Canada’s Top 100 Women of Influence by the Women’s Executive Network. She is also on the board of the Markham Stouffville Hospital Foundation and Trent University.

Carolyn Fell
Vice President
As Vice President of Canadian Beverage Association, Carolyn develops and executes the strategic priorities and projects for the organization. Leading a team of best-in-class public affairs and communications experts, Carolyn identifies priorities and campaigns that lead to real-world results that support CBA’s mission and vision.
Prior to joining the CBA, Carolyn built communications programs from the ground up encompassing multiple platforms for some of the nation’s largest corporations and most prominent brands including CTV, MuchMusic, TSN, Rogers Media, United Way Toronto and Tapped Mobile. She was responsible for the social media strategy supporting Canada’s Olympic Broadcast Media Consortium for Vancouver 2010 and London 2012.
A trailblazer, Carolyn founded and defined the role of digital communications at Bell Media, raising the digital profile of the company. Continuing those efforts at Compute Ontario, she looked for ways to forward the mission and profile of the province’s academic supercomputer infrastructures.
Carolyn earned a Bachelor of Arts at the University of Toronto, and later completed post-graduate programs in Communications and Public Relations at Centennial College, and an Executive Leadership program at Cornell. Most recently, she received her certificate in professional copyediting from Queen’s University. She continues to be a member of the International Association of Business Communicators and serves on national and community organization Boards and Advisory Committees.

Anthony van Heyningen
Directeur principal, Recherche et politique
À titre de directeur principal, Recherche et politiques, de l’Association canadienne des boissons, Anthony s’occupe principalement de la réglementation des gouvernements fédéral et provinciaux dans les secteurs de l’alimentation, de la santé et de l’environnement et doit assurer un leadership stratégique auprès de l’Association dans le cadre de l’ensemble de ses activités.
Au cours de ses 25 années à l’ACB, Anthony a représenté l’Association au sein de l’International Council of Beverages Associations, a fait partie du conseil d’administration de Waste Diversion Ontario et d’Encorp Pacific (Colombie Britannique) et a été membre du Groupe de travail national sur l’emballage du Conseil canadien des ministres de l’Environnement (CCME) et de son Comité de surveillance. Il a également siégé à divers comités de Stewardship Ontario, de Waste Diversion Ontario, de Produits alimentaires et de consommation du Canada, du Conseil du recyclage de l’Ontario et de l’Association canadienne de normalisation.
Anthony a présenté et publié de nombreux articles dans les domaines de la géomorphologie et de la gestion des déchets, et est titulaire d’une maîtrise ès sciences de l’Université de Guelph et d’un baccalauréat en études de l’environnement de l’Université de Waterloo.
Anthony a été président et président du conseil d’Habitat pour l’humanité Huronie et a assumé diverses fonctions au sein de son conseil d’administration; il s’est également impliqué concrètement dans le cadre des activités bénévoles de cet organisme. Plus récemment, il a entrepris du travail sur le terrain dans le cadre de missions à la Nouvelle Orléans, aux États Unis et en Bolivie.

Milena Glumac
Regulatory and Public Affairs Advisor
As the Communications and Public Affairs Advisor at the Canadian Beverage Association (CBA), Milena is responsible for developing and executing communications strategies and positioning on food and beverage related issues, reflecting beverage industry priorities across Canada.
Prior to joining the CBA, Milena worked as Research Analyst and Program Editor at the NATO Association of Canada, where she assisted in the development of research and outreach initiatives aimed at promoting the Association’s mission. She also worked as Political and Economic Affairs Assistant at the U.S.

Magaly Beaulne
Ressources humaines et Gestionnaire de bureau
Magaly, qui s’est jointe à l’Association en 1996, compte plus de 20 ans d’expérience au sein de l’industrie des boissons rafraîchissantes, et se spécialise dans les petites organisations et offre une orientation en matière de ressources humaines et un soutien de bureau au personnel. Sa vaste expérience englobe le soutien de comités au niveau du conseil d’administration, la gestion de bureaux, l’administration de prestations, les relations avec les employés, la coordination d’horaires concurrentiels et la gestion des risques.
Magaly est très fière de sa capacité de s’adapter et de se perfectionner compte tenu des nombreux changements qui se sont produits depuis la création de l’ACB de manière à pouvoir continuer de servir l’Association et ses membres.
Magaly a obtenu un baccalauréat ès sciences en psychologie de l’Université de Toronto. Elle détient la désignation de conseillère en ressources humaines agréée (CRHA) et est membre de l’Association des professionnels en ressources humaines (APRH).
Association canadienne des boissons
20, rue Bay
WaterPark Place, 11e étage
Toronto (Ontario)
M5J 2N8
Téléphone : 416-362-2424
Télécopieur : 416-362-3229
info@canadianbeverage.ca